V-Ray SketchUP-hoz

A látványtervezés talán legizgalmasabb és leglátványosabb fázisa a kész modell anyagozása, a fények, nézetek és kamerák beállítása, és a kész kép renderelése. A tanfolyamon a digitális látványtervezésben széles körben használt renderelő programot, a V-Ray-t tanulhatod meg magabiztosan használni. A SketchUP-ba integrálódó programmal valamennyi formatervezési, építészeti, tájépítészeti vagy műszaki látványtervezési feladat megoldható: fotorealisztikus nappali és éjszakai, kültéri és beltéri, vagy épp stúdió beállítású látványképek renderelése.

 

Éppen ezért a tanfolyam elvégzésének előfeltétele a SketchUP felhasználói szintű ismerte, vagy az alap tanfolyam elvégzése.

 

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Formatervezőként, mérnökként vagy grafikusként szeretnél gyorsan és egyszerűen valósághű látványterveket vagy termékterveket készíteni.
  • Már ismered a SketchUP-ot, de eddig csak a beépített rendermotort használtad, és szeretnél jobb minőségben, szélesebb eszköztárral, szebb képeket létrehozni.
  • Nem tutorialokból, hanem oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
108
zold
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diák- vagy visszatérő kedvezményre.
On
V-Ray SketchUP-hoz
Kezdés:
2018. november
Előjelentkezés:
folyamatosan
Ütemezés:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
Időpont:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
49.000 Ft / diákoknak 39.000 Ft (bruttó)
Előfeltétel:
SketchUP alapszintű ismerete

Tematika

  • A V-Ray rövid bemutatása és kezelőfelületének megismerése.
  • A renderelés alapvető fogalmainak szemléletes bemutatása példák segítségével.
  • V-Ray anyagok felépítése.
  • Textúratípusok létrehozása és módosítása:
    • szolid színek, fényes és matt felületek
    • fényes és matt fémfelületek
    • üveg, tükör és műanyagok
    • tükröződő és fényáteresztő anyagok
    • fafelületek és  textilek
    • kő, beton, csempék és térburkolatok
    • PNG textúrák
    • gyepfelületek, szórt burkolat textúrák
  • Rétegbeállítások és logikus modellfelépítés rendereléshez.
  • Textúrázás SketchUp-ban.
  • Nap, árnyék beállítások.
  • Haladó kamera beállítások.
  • Nézetek, mentett nézetek.
  • Renderbeállítások bemutatása.
  • V-Ray fényforrások ismertetése és beállításaik.
  • Renderelés stúdió környezetben:
    • Háttér, környezet és fényforrások beállításai
  • Belső tér textúzásása és renderelése:
    • Beltéri fényforrások és derítő fények beállításai
    • Éjszakai beltéri renderelés
  • Külső tér textúrázása és renderelése:
    • Háttér, környezet és haladó nap beállítások
    • 3D növények renderelése
    • Éjszakai kültéri renderelés
  • Render Elements és praktikus használatuk utómunkáknál.
  • Praktikus ismeretek gyors rendereléshez és hardver tanácsadás.