Molnár Fruzsi

Molnár Fruzsi

Szabadúszó kreatív kampánytervező, szövegíró és digitális stratéga.

Tanfolyamvezető

A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett vizuális kommunikáció szakon mesterdiplomát. Kreatív szövegíró gyakornokként az egyik legnevesebb reklámügynökségnél kezdte a szakmát 10 évvel ezelőtt, a Leo Burnettnél. Azóta több ügynökségnél dolgozott, köztük a DDB-nél, írt TV reklámot a Lukoilnak, készített banner kampányt a Scitec Nutriotionnek és vezette a Telekom szurkolói szív online kampányát.

 

A kreativitás, a tartalomgyártás és a stratégia napi kenyere. Olyan márkákon dolgozott már, mint a Telekom, Fruccola, Uber, Cycle, L'Oréal, vagy a Harley Davidson. Több online lapnál töltött be újságíró pozíciót (Szeretlek Magyarország, Fashion Street Magazin, FÉLonline), miközben elvégezte a Magyar Újságírók Országos Szövetségének fotóriporter képzését.

 

2017 óta hibrid lifehacker. Egyéni vállalkozóként több márka online jelenlétét és hirdetéseit egyengeti, miközben Európa legnagyobb kulturális projektjének, a Liget Budapest online divíziójának vezetője. Jelenleg a Hungarian Business Leaders Forum nemzetközi női vezetőképző X Mentor Program ösztöndíjasa és egy újonnan megépült múzeum, a Magyar Zene Háza online launch kampányán dolgozik.

 

Több helyen dolgozott önkéntesként. A Kortárs Építészeti Központ berkei alatt volt az egyik főszervezője a Pecha Kucha Budapestnek, az Ökofilmklubnak, a Vállalkozó Nők Világnapjának, volt fotós Rotterdamban egy európai szintű sporteseményen, de adott elő a Glamour Doing Good Summit fesztiválján a fenntarthatóságról és nyerte el projektjével a Social Impact Award-ot.