Online marketing 1.

A digitális hirdetési és kommunikációs eszközök jelentősége egyre nagyobb az üzleti életben és a marketing területén. Ezért a közösségi média és PPC (pay-per-click) hirdetési felületek alapszintű ismerete, eredményeinek mérése és megértése mára minden marketinggel vagy vállalkozásirányítással foglalkozó ember számára nélkülözhetetlen – ha másért nem, azért, hogy értse munkájának a kontextusát. Kisebb cégeknél érdemes a digitális hirdetési és kommunikációs eszközöket házon belül tartani, míg nagyobb szervezeteknél a beszállító ügynökség munkájának felügyeletéhez és a marketing stratégia kitalálásához elengedhetetlen ezek alapszintű ismerete.

A tanfolyam a legelterjedtebb online hirdetési felületek – Facebook Ads, Google Ads – valamint a Google Analytics és a keresőoptimalizálás (SEO) működését mutatja be, és gyakorlófeladatok segítségével alaptudást ad magabiztos kezelésükhöz.

 

Együtt éri meg!

A tanfolyam az online marketing képzés alapozó része, melyre haladó PPC és SEO+Analytics tanfolyamok épülnek. A komplex online marketinges tudáshoz mindhárom modul elvégzését javasoljuk, ezért 10% kedvezményt adunk a tanfolyamok árából, ha a teljes képzésre jelentkezel a jelentkezési időszak végéig.

Felhívjuk a figyelmet, hogy szervezési okok miatt túljelentkezés esetén előnyben részesítjük azokat, akik a teljes képzésre (1+2+3. tanfolyamra) jelentkeznek.

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Szeretnéd megismerni a digitális ügynökségek által legtöbbször használt online marketing eszközöket.
  • Kommunikációs felsőfokú képzésben tanulsz, és érdekel a digitális kommunikáció.
  • Gyakornoki vagy junior szintű digital marketing pozícióra pályázol.
  • Vállalkozóként cégedet vagy termékedet online is hirdetnéd, és szeretnéd hatékonyan elérni célközönségedet.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • Szereted, ha egy tanfolyamon minden órán kiemelt időt szentelnek a hallgatói kérdéseknek.
277
lila
Üzenetedben írd meg, ha jogosult vagy kedvezményre. Ha a teljes online marketing képzésre jönnél, elég itt jelezned.
On
Online marketing 1.
Off
FORMA:
Online
KEZDÉS:
Október 5. (ezt követően február)
JELENTKEZÉS:
Szeptember 26-ig
ÜTEMEZÉS:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
IDŐPONT:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
ÁR:
59.000 Ft / diákoknak 47.000 Ft (bruttó)
CSOMAGBAN:
53.000 Ft / diákoknak 41.000 Ft (bruttó)

Tematika

Online marketing lehetőségek Magyarországon

  • Magyar reklámpiac bemutatása.
  • Mire jók és mire nem jók az online hirdetési megoldások?
  • Milyen előnyei és hátrányai vannak más offline megoldásokkal szemben?
  • Hogyan vágj bele?
  • Célcsoportok meghatározása.
  • Alap marketing modellek átbeszélése (SMART, 4P, 7P).

 

Facebook & Instagram Ads

  • Business manager, Ads manager, Facebook oldal létrehozása a gyakorlatban.
  • Social media jelenlét általánosságban (azaz mit érhetünk el fizetett hirdetések nélkül).
  • Kampány típusok és hirdetési formátumok bemutatása.
  • Célzási lehetőségek.
  • Mire figyeljünk oda a hirdetések készítésekor.
  • Facebook pixel és konverziómérés.
  • Egy konverziós kampány létrehozása a gyakorlatban.
  • Fontosabb metrikák, jelentésük, értelmezésük.
  • Optimalizálás alapok.

 

Google Ads

  • Hirdetési fiók létrehozása gyakorlatban.
  • Kampánytípusok, hirdetésformátumok bemutatása.
  • Google Kereső kampányok működési elve, tippek, trükkök, egyszerűbb optimalizálási megoldások.
  • Egy konkrét keresési kampány létrehozása a felületen.
  • Fontosabb metrikák, jelentésük, értelmezésük.

 

Google Analytics

  • A mérésről általában.
  • Analytics fiók létrehozása a gyakorlatban, mérőkód elhelyezés, Google Ads összekötés.
  • Legfontosabb riportok, hasznuk, értelmezésük.
  • Célok beállítása, közönségek létrehozása.
  • UTM paraméterezés.

 

SEO és UX alapok

  • SEO vs PPC – mi a különbség a kettő között?
  • Onsite és Offsite SEO alapok.
  • Technikai SEO – a leggyorsabban javítható hibák.
  • Weboldal UX bevált megoldások, tipikus kerülendő hibák.