Online marketing

A digitális hirdetési és kommunikációs eszközök jelentősége egyre nagyobb az üzleti életben és a marketing területén. Ezért a közösségi média és PPC (pay-per-click) hirdetési felületek alapszintű ismerete, eredményeinek mérése és megértése mára minden marketinggel vagy vállalkozásirányítással foglalkozó ember számára nélkülözhetetlen – ha másért nem, azért, hogy értse munkájának a kontextusát.

Kisebb cégeknél érdemes a digitális hirdetési és kommunikációs eszközöket házon belül tartani, míg nagyobb szervezeteknél a beszállító ügynökség munkájának felügyeletéhez és a marketing stratégia kitalálásához elengedhetetlen az említett eszközök alapszintű ismerete.

 

A tanfolyam a keresőoptimalizálás (SEO) és a legelterjedtebb online hirdetési felületek – Facebook Pages, Facebook Ads, Google AdWords, Google Analytics – működését mutatja be, és alaptudást ad magabiztos kezelésükhöz.

 

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Szeretnéd megismerni a digitális ügynökségek által legtöbbször használt online marketing eszközöket.
  • Kommunikációs felsőfokú képzésben tanulsz, és érdekel a digitális kommunikáció.
  • Gyakornoki vagy junior szintű digital marketing pozícióra pályázol, mellyel pályakezdőként, vagy akár már a felsőfokú képzés alatt megszerezheted a sokszor hiányzó gyakorlati tapasztalatot.
  • Vállalkozóként cégedet vagy termékedet online is hirdetnéd, és szeretnéd hatékonyan elérni célközönségedet, vagy szeretnéd megismerni honlapod forgalmát.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
94
201
lila
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diák- vagy visszatérő kedvezményre.
On
Online marketing
Kezdés:
Október 1.
Előjelentkezés:
folyamatosan
Ütemezés:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
Időpont:
hétfő+szerda 18:00-21:00
Ár:
49.000 Ft / diákoknak 39.000 Ft (bruttó)

Tematika

Google AdWords - Alap

  • Az internetes hirdetések előnyei és a magyar reklámpiac bemutatása
  • A Google AdWords szerkezeti felépítése, működési elve
  • Keresési és Tartalmi kampányok közti különbségek

 

Google AdWords – Keresési hálózat

  • Keresési kampány létrehozása, kulcsszóstatisztika készítése
  • Szöveges & dinamikus hirdetések ismertetése
  • Ajánlattételi stratégiák alkalmazása, kampányok optimalizálása

 

Google AdWords – Tartalmi hálózat

  • Tartalmi hálózaton elérhető célzások bemutatása
  • Vizuális hirdetések és Remarketing kampányok alkalmazása
  • Vizsgakérdések és a felület gyakorlati használata

 

Google Analytics

  • Google Analytics kód implementálása
  • Funkciók és leggyakrabban használt mérőszámok értelmezése
  • A Google Analytics és a Google AdWords kapcsolata

 

Social Marketing – Facebook & Instagram

  • Facebook oldal létrehozása, az egyes funkciók és mérőszámok megismerése
  • Business Manager: Hirdetési fiók létrehozása és Power Editor kezelőfelület bemutatása
  • Kampánytípusok, hirdetésformátumok és a célzási lehetőségek megtekintése
  • Mérőkódok implementálása, UTM címkézés és riportok készítése

 

SEO – Keresőoptimalizálás

  • SEO előnyei és hátrányai, On-site és Off-site SEO
  • Kulcsszókutatás, On-site elemek optimalizálása, tartalommarketing
  • Technikai SEO és SEO eszközök