Online marketing

A digitális hirdetési és kommunikációs eszközök jelentősége egyre nagyobb az üzleti életben és a marketing területén. Ezért a közösségi média és PPC (pay-per-click) hirdetési felületek alapszintű ismerete, eredményeinek mérése és megértése mára minden marketinggel vagy vállalkozásirányítással foglalkozó ember számára nélkülözhetetlen – ha másért nem, azért, hogy értse munkájának a kontextusát.

Kisebb cégeknél érdemes a digitális hirdetési és kommunikációs eszközöket házon belül tartani, míg nagyobb szervezeteknél a beszállító ügynökség munkájának felügyeletéhez és a marketing stratégia kitalálásához elengedhetetlen az említett eszközök alapszintű ismerete.

 

A tanfolyam a keresőoptimalizálás (SEO) és a legelterjedtebb online hirdetési felületek – Facebook Pages, Facebook Ads, Google AdWords, Google Analytics – működését mutatja be, és alaptudást ad magabiztos kezelésükhöz.

 

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Szeretnéd megismerni a digitális ügynökségek által legtöbbször használt online marketing eszközöket.
  • Kommunikációs felsőfokú képzésben tanulsz, és érdekel a digitális kommunikáció.
  • Gyakornoki vagy junior szintű digital marketing pozícióra pályázol, mellyel pályakezdőként, vagy akár már a felsőfokú képzés alatt megszerezheted a sokszor hiányzó gyakorlati tapasztalatot.
  • Vállalkozóként cégedet vagy termékedet online is hirdetnéd, és szeretnéd hatékonyan elérni célközönségedet, vagy szeretnéd megismerni honlapod forgalmát.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
94
lila
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diák- vagy visszatérő kedvezményre.
On
Online marketing
Jelentkezés:
Június 10-ig
Kezdés:
Június 18.
Ütemezés:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
Időpont:
hétfő+szerda 18:00-21:00
Ár:
45.000 Ft / diákoknak 36.000 Ft (bruttó)

Tematika

Facebook Pages

  • Oldal létrehozása és setupolása
  • Az egyes funkciók megismerése, melyiket mikor és hogyan érdemes használni
  • Social Insights - a legfontosabb adatok az oldal teljesítményével kapcsolatban

 

Facebook Ads

  • Hirdetési fiók létrehozása
  • Ads Manager kezelőfelület bemutatása
  • Power Editor kezelőfelület bemutatása
  • Kampánysturktúra megismerése
  • Hirdetési célok megismerése
  • Célzási lehetőségek (demográfia, érdeklődés, hasonló közönségek, eszközök és elhelyezések)
  • Facebook pixel
  • Hirdetések (kreatív és szöveg) megismerése
  • Mérési lehetőségek, riportok
  • További Facebook hirdetéseket és tartalomgyártást segítő eszközök megismerése

 

Google AdWords

  • Hirdetési fiók létrehozása
  • Fiókstruktúra megismerése
  • Keresési és display kampányok közti különbség
  • Keresési kampányok felállítása
  • Keresési kampányok optimalizálása

 

Google Analytics

  • Működés megismerése
  • Google Analytics kód implementálása
  • Kezelőfelület megismerése
  • Funkciók és leggyakrabban használt mérőszámok megismerése és értelmezése
  • A Google Analytics és a Google AdWords kapcsolata

 

SEO

  • SEO előnyei és hátrányai
  • On-site és Off-site SEO
  • Kulcsszókutatás
  • On-site elemek optimalizálása, tartalommarketing
  • Technikai SEO és SEO eszközök