Online marketing 1: Social media statégia

A digitális hirdetési és kommunikációs eszközök jelentősége egyre nagyobb az üzleti életben és a marketing területén. Ezért a közösségi média és PPC (pay-per-click) hirdetési felületek alapszintű ismerete, eredményeinek mérése és megértése mára minden marketinggel vagy vállalkozásirányítással foglalkozó ember számára nélkülözhetetlen. Kisebb cégeknél érdemes a digitális hirdetési és kommunikációs eszközöket házon belül tartani, míg nagyobb szervezeteknél a beszállító ügynökség munkájának felügyeletéhez és a marketing stratégia kitalálásához elengedhetetlen ezek alapszintű ismerete.

 

A tanfolyam átfogó képet az online marketing aktuális trendjeiről és platformjairól (Google Ads, Facebook és Instagram Ads, TikTok), ami alapján képes leszel összeállítani saját online marketing stratégiádat. Ennek megvalósításához pedig megismerheted a legalapvetőbb és ingyenes hirdetési technikákat, sőt, az ezek készítéséhez szükséges eszközöket is (pl. Canva).

 

Együtt éri meg!

A tanfolyam az online marketing képzés alapozó része, melyre a fizetős eszközöket bemutató PPC gyakorlat, valamint SEO+Analytics tanfolyamok épülnek. A komplex online marketinges tudáshoz mindhárom modul elvégzését javasoljuk, ezért 10% kedvezményt adunk a tanfolyamok árából, ha a teljes képzésre jelentkezel.

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Vállalkozóként szeretnéd hatékonyan, ingyenes eszközökkel elérni célközönségedet.
  • Szeretnéd megismerni a digitális ügynökségek által legtöbbször használt online marketing eszközöket.
  • Gyakornoki vagy junior szintű digital marketing pozícióra pályázol.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
571
688
689
lila
Üzenetedben írd meg, ha jogosult vagy kedvezményre.
On
Online marketing 1: Statégia és alapok
Online marketing képzés (1+2+3)
Off
FORMA:
Online
KEZDÉS:
Február 7. (ezt követően ősszel)
JELENTKEZÉS:
Január 29-ig
ÜTEMEZÉS:
3 hét, heti 2x3 óra (összesen 18 óra)
IDŐPONT:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
ÁR:
79.000 Ft / csomagban 71.000 Ft (bruttó)
DIÁKOKNAK:
63.000 Ft / csomagban 55.000 Ft (bruttó)
CÉGEKNEK:
79.000 Ft / csomagban 71.000 Ft +ÁFA

Tematika

Online marketing lehetőségek Magyarországon

  • Magyar reklámpiac bemutatása.
  • Mire jók és mire nem jók az online hirdetési megoldások?
  • Milyen előnyei és hátrányai vannak más offline megoldásokkal szemben?
  • Hogyan vágj bele?
  • Célcsoportok meghatározása.
  • Alap marketing modellek átbeszélése (SMART, 4P, 7P).

 

Facebook és LinkedIn social kampányok

  • Kinek való a Facebook és LinkedIn felület?
  • Business Manager, Planner használata
  • Facebook csoportok létrehozása és monetarizálása
  • Facebook Shop és Események létrehozása és menedzselése
  • Facebook algoritmus változások
  • Facebook elérések növelése
  • Facebook Story és Live videó 
  • LinkedIn profil létrehozása és optimalizálása
  • LinkedIn algoritmus
  • LinkedIn hírlevél egy egyéb networking lehetőségek

 

Instagram és influencer marketing 

  • Instagram követőszerzés - követők vs. tartalom fogyasztók
  • Instagram algoritmus 
  • Instagram nyereményjáték szabályok
  • Instagram feed tervezése
  • Instagram hashtag használata
  • Influencer marketing lehetőségek a social média felületeken
  • Hol találok kicsi-, közepes vagy nagy influencert?

 

Szövegírás és social média stratégia

  • Facebook, Instagram, LinkedIn poszt típusok és szövegek
  • Hogyan kommunikáljunk az egyes felületeken?
  • Rövid vagy hosszú szövegek? Hashtag vagy anélkül?
  • Social média stratégiai alapok
  • Havi tartalomtervezés

 

Canva képszerkesztés 

  • Canva kezdő és haladó használata
  • Hogyan gyártsunk ütős képeket, storykat és videókat?
  • Időzítés az adott felületen
  • Ingyenes és pro verzió

 

TikTok alapok és videózás 

  • Tiktok algoritmus működése
  • Hogyan lehet nézőből vevőt konvertálni?
  • Mennyi tartalmat kell gyártani?
  • Zene, hashtag vagy a téma a fontos?
  • Videózási alapok