Sokéves nemzetközi B2B PPC menedzsment kapcsán legfőbb területe a PPC stratégiaalkotás és a hirdetések optimalizálása.
Már kisiskolásként két téma foglalkoztatta a leginkább: a közgazdaságtan és a pszichológia – a kettő találkozása pedig valahol a marketingben összpontosul. A Budapesti Corvinus Egyetemen kereskedelem és marketing szakon végezett, melyet az ELTE programtervező informatikus felsőoktatási szakképzésével egészített ki. Az egyetemen töltött évek alatt demonstrátorként (tanársegédként) több féléven keresztül vezetett szemináriumokat marketing alapismeretek és kutatásmódszertan témában.
Online marketinggel ügynökségi oldalon 2017 óta foglalkozik. Ezidő alatt sok különböző piacon sikerült tapasztalatot szereznie, a kis webshop marketing és performance alapú kampányoktól egészen a nemzetközi B2B kampányokig. Három évig dolgozott PPC tanácsadóként Magyarország egyik legnagyobb digitális marketing ügynökségének, a Mito Performance-nak, akik a mai napig igénybe veszik tanácsadói szolgáltatásait. A Mito Performance-nál végzett munkája során a kiemelt ügyfelek nemzetközi B2B PPC hirdetések stratégiai tervezéséért, optimalizálásáért és riportálásáért felelt.
Jelenleg a Metis Marketing Ltd. ügynökség vezetője, ahol magyar, angol és amerikai cégek digitális marketing (főleg PPC) menedzsmentjével foglalkoznak. A cég vezetése mellett a munkák szakmai auditálásában és irányításában is részt vesz.
Sokéves nemzetközi B2B PPC menedzsment kapcsán legfőbb területe a PPC stratégia alkotás, a megfelelő channel mix összeállítása, valamint a Google Ads és LinkedIn csatornák kezelés. 2022-ben különböző PPC platformokon (Googe és LinkedIn mellett Twitter, Facebook, Quora, Xing stb.) több mint 394.000 euró költségvetés elköltését menedzselte, több mint 12 célországban.