Kreatív és UX vezetőként az elmúlt években számos nagy céggel dolgozott együtt, tapasztalatit 2016 óta az oktatásban is igyekszik átadni.
2012-ben projektmenedzserként kezdte pályáját egy weboldalakat szolgáltató ügynökségnél. A projektekben lévő elakadások motiválták arra, hogy maga is elsajátítsa a tervezést, melyet később lehetősége volt a munkahelyén is kipróbálni. Szabadúszóként egyre több projekt érkezett hozzá, így ma már teljes egészében ezzel foglalkozik. Kreatív és UX vezetőként az elmúlt években kreatív kampányok, weboldalak és webshopok tervezésén és megvalósításán dolgozik, elsősorban magyar nagyvállalatok (MOL, Budapest Bank, TEVA) és nemzetközi autóipari ügyfelek (Opel, Chevrolet, Peugeot) számára. A gyakorlat mellett az oktatásban is részt vesz: 2016 óta vezet grafikai és UX tanfolyamokat.
"Úgy gondolom, hogy a felhasználói igények kiszolgálása egy alapkritérium, ami nélkül nem lehet fennmaradni a piacon. Ugyanakkor azt is nagyon fontosnak tartom - és ez sokszor háttérbe szorul a tervezési szakaszban - hogy az üzleti célok már a projekt elindulásakor fókuszban legyen, mert ez garantálja a tervek helyes és fenntartható megvalósulását."
Tanfolyam: UX design (Figma)