A digitális hirdetési és kommunikációs eszközök jelentősége egyre nagyobb az üzleti életben és a marketing területén. Ezért a közösségi média és PPC (pay-per-click) hirdetési felületek alapszintű ismerete, eredményeinek mérése és megértése mára minden marketinggel vagy vállalkozásirányítással foglalkozó ember számára nélkülözhetetlen. Kisebb cégeknél érdemes a digitális hirdetési és kommunikációs eszközöket házon belül tartani, míg nagyobb szervezeteknél a beszállító ügynökség munkájának felügyeletéhez és a marketing stratégia kitalálásához elengedhetetlen ezek alapszintű ismerete.
A tanfolyam átfogó képet az online marketing aktuális trendjeiről és platformjairól (Google Ads, Facebook és Instagram Ads, TikTok), ami alapján képes leszel összeállítani saját online marketing stratégiádat. Ennek megvalósításához pedig megismerheted a legalapvetőbb és ingyenes hirdetési technikákat, sőt, az ezek készítéséhez szükséges eszközöket is (pl. Canva).
Együtt éri meg!
A tanfolyam az online marketing képzés alapozó része, melyre a fizetős eszközöket bemutató PPC gyakorlat, valamint SEO+Analytics tanfolyamok épülnek. A komplex online marketinges tudáshoz mindhárom modul elvégzését javasoljuk, ezért 10% kedvezményt adunk a tanfolyamok árából, ha a teljes képzésre jelentkezel.
Neked szól a tanfolyam, ha:
- Vállalkozóként szeretnéd hatékonyan, ingyenes eszközökkel elérni célközönségedet.
- Szeretnéd megismerni a digitális ügynökségek által legtöbbször használt online marketing eszközöket.
- Gyakornoki vagy junior szintű digital marketing pozícióra pályázol.
- Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.