Online marketing 4: Webshop – ONLINE

A webáruházak népszerűsége jelentősen megnőtt az idei események nyomán, egyre több vállalkozás választja ezt a formát. Ennek ellenére a Shoprenter 2020-as felméréséből kiderült, hogy az átlagos konverziós ráta (a vásárlók és a látogatók számának százalékos aránya) 1,87% lett. A tanfolyamon segítünk, hogy webáruházad esetében ez a szám nagyobb legyen, mivel a webáruházak hirdetése az online marketingen belül is speciális ismereteket igényel.

 

A tanfolyam során megtervezzük a webáruházad napi/heti/havi tartalmait, átbeszéljük a megfelelő üzeneteket, célcsoportokat, és segítünk megérteni a vevői élettartam (lifetime value) modellt. Ötleteket adunk arra, hogy hogyan lehet hatékony hirdetési kampányokat készíteni 30.000 Ft-os vagy akár 3.000.000 Ft-os keretből. Komplex rendszert építünk a webáruházad köré, melyeket havi szinten tervezhetsz és mérhetsz. Megnézzük, hogy milyen buktatók merülnek fel a webáruházak működtetése során, és milyen megoldási javaslataink vannak a különféle problémákra.

 

A tanfolyam elvégzésének előfeltétele az online marketing felhasználói szintű ismerete, az Online marketing 1. és Online marketing 2: Haladó PPC tanfolyamok elvégzése, vagy a tanfolyamok tematikájának megfelelő tudás.

 

Online tanfolyam

A tanfolyam a járványhelyzet miatt 2020. őszén csak online formában indul. A távoktatás kényelmes, hatékony és országosan mindenhol elérhető tanulási lehetőséget kínál. Az online tanfolyammal kapcsolatos információkat és ajánlásokat részletes tájékoztatónkban találod.

 

Neked szól a tanfolyam ha:

  • Jártas vagy a PPC hirdetések kezelésében, és érdekel a webáruházak működésének speciális eszközei.
  • Webáruházad van, és szeretnéd a termékeidet hatékonyan hirdetni, minél több potenciális vásárlót elérni.
  • Szeretnél még jobb eredményeket elérni 'black friday' és karácsonyi kampányaiddal.
  • Nem tutorialokból, hanem tapasztalt oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • Szereted, ha egy tanfolyamon minden órán kiemelt időt szentelnek a hallgatói kérdéseknek.
277
lila
Üzenetedben írd meg, ha jogosult vagy diákkedvezményre.
On
Online marketing 4: Webshop – ONLINE
Off
Kezdés:
December 1.
Pótjelentkezés:
November 22-ig
Ütemezés:
2 hét, heti 2x3 óra (összesen: 12 óra)
Időpont:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
39.000 Ft / diákoknak 31.000 Ft (bruttó)
Előfeltétel:
Felhasználói szintű PPC ismeretek

Tematika

Webshop social media kampányok

  • Havi content tervezés
  • Kampánytervezés
  • Facebook/Instagram
  • Google Cégem
  • TikTok
  • Pinterest
  • Influencer együttműködések
  • Nyereményjátékok

 

Webshop SEO és kosárérték növelési lehetőségek

  • Megfelelő kulcsszavak megtalálása
  • Termékleírások készítése
  • Blog tartalmak készítése
  • Google Search Console használata
  • Hírlevél stratégia  

 

Webshop Google Ads hirdetések

  • Shopping hirdetések
  • Search hirdetések
  • Remarketing
  • Data Stúdió riportok
  • Elektronikus kereskedelem mérései

 

Webshop Facebook hirdetések

  • Katalógus létrehozása
  • Remarketing hirdetések
  • Facebook Pixel
  • Célcsoportok
  • Tesztelés
  • Hirdetési checklist