Horváth Gergely

Horváth Gergely

PPC és analitika menedzser, jelenleg a legdinamikusabban növekedő magyar startup cégnél, a Shapr3D-nél dolgozik.

Tanfolyamvezető

 

2013-ban, egy kettős diploma program részeként, Hollandiában végzett Nemzetközi Gazdálkodás alapszakon és egy amszterdami online utazásszervező cégnél ismerkedett meg a digitális marketing alapjaival. Az e-learning platformokról készült diplomamunkája elkészítése után távmunkában egy közép-amerikai önkéntes szervezetnek dolgozott, és közben folyamatos utazással bejárta a régiót.

 

2015-ben hazaköltözött Budapestre, ahol először a HPS reklámügynökségnél digitális fejlesztések, PPC és Analitika projektek menedzselésén dolgozott, majd a kezdeti sikerek hatására megalapították a Performance Marketing divíziót, melyet közel 3 évig vezetett. A HPS után a világ legnagyobb médiaügynökségi hálózatához, a MediaCom-hoz igazolt, ahol egy 10 fős PPC csapat vezetőjeként felelt a regionális és magyar PPC kampányok menedzseléséért nemzetközi ügyfeleinknek.

 

2019-ben csatlakozott a Shapr3D-hez, a legdinamikusabban növekedő magyar startuphoz, ahol jelenleg egy in-house performance csapat felépítésén és globális PPC kampányok összeállításán dolgozik.

 

A csapat és a kiemelt ügyfélkapcsolat menedzselése mellett leginkább a online média stratégia kialakítására fókuszált, de mindig is érdekelték a PPC és analitika platformok technikai részletei. A mai napig szeret operatívan is menedzselni és optimalizálni komplex kampányokat, amire szerencsére a Shapr3D kiváló lehetőség.

 

Tanfolyam: Online marketing