Rozek Milán

Rozek Milán

Keresőmarketing tanácsadó, PPC csapatvezető és webanalitikai szakértő.

Tanfolyamvezető

Az online marketing világába 2013-ban csöppent bele, azóta a témában folyamatosan keresi az újabb és újabb kihívásokat. Jelentős értékesítői tapasztalatának és újságírói végzettségének köszönhetően igyekszik más szemmel nézni hirdetéseket: az átlagnál magasabb színvonalú, minőségi tartalomgyártás számára az egyik legfontosabb szempont.

 

Bár a keresőoptimalizálás is érdekli, leginkább PPC hirdetések kezelésénél érzi magát otthon, és az analitikus szemléletmód elsajátításával igyekszik minden szituációban a helyes megoldást megtalálni. Az online marketing állandóan változó, folyamatos továbbképzést igénylő világában olyan kihívásokat talált, melyek teljesítését elsődleges céljának tekinti.

 

Jelenleg a Klikkmánia nevű ügynökségnél dolgozik, ahol egy 10 fős szakmai csapatot vezet. A junior kollégák betanításán és a projektmenedzseri feladatokon kívül, pályázati anyagok összeállításával és hazai konferenciákon való szerepléssel támogatja a főbb ügyfélszerzési csatornákat.

 

Előadások, konferenciák:

  • Klikkmánia – Maternity képzés: Google AdWords hirdetések (2017)
  • Marketing – Budapest Meetup: Az online marketing jövője – A PPC jövője (2016)
  • Országos KKV Marketing Akadémia: Keresőmarketing - Hogyan érjünk el gyors sikereket hazai viszonylatokban? (2016)
  • Mobile Hungary és Keresőmarketing Nap: Webáruházam van. Hogyan mérjem? (2016)
  • Google Trainer – AdWords Minősítési Akadémia: Google Display Network (2015)