V-Ray tájépítészeknek

A fotorealisztikus látványtervezés talán legizgalmasabb és leglátványosabb fázisa a kész modell anyagozása, a fények, nézetek és kamerák beállítása, és a kész kép renderelése. A kifejezetten tájépítész felhasználásra fókuszáló tanfolyamon a digitális látványtervezésben széles körben használt renderelő programot, a V-Ray-t tanulhatod meg magabiztosan használni. A 3ds Max-ba integrálódó programmal valamennyi tájépítészeti látványtervezési feladat megoldható: fotorealisztikus nappali és éjszakai kültéri látványképek, vagy épp organikus felületek, természeti környezet és nagy mennyiségű növényzet kirenderelése.

 

Éppen ezért a tanfolyam elvégzésének előfeltétele a 3ds Max felhasználói szintű ismerte, vagy az alap tanfolyam elvégzése.

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Tájépítészként szeretnél fotorealisztikus látványterveket készíteni.
  • Egyetemistaként szeretnél előnyt szerezni a pályakezdésben azzal, hogy a szakmában keresett, de csak kevesek által ismert tudást szerezhetsz meg.
  • Tervezőirodaként szeretnéd a látványtervezési munkákat házon belül elvégezni, amivel idő és pénz takarítható meg.
  • Látványtervezőként szeretnél dolgozni, hiszen a profi látványtervező irodák is többnyire V-Ray-t használnak.
  • Nem tutorialokból, hanem oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
16
zold
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diák- vagy visszatérő kedvezményre.
On
V-Ray tájépítészeknek
Előjelentkezés:
2018. január 21-ig
Kezdés:
Március 20.
Ütemezés:
4 hét, heti 2x3 óra (összesen 24 óra)
Időpont:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
70.000 Ft / diákoknak 56.000 Ft (bruttó)
Előfeltétel:
3ds Max alapszintű ismerete

Tematika

  • A 3D látványtervezési munkafolyamat megismerése (modellezés, textúrázás, renderelés és utómunka).
  • A program kezelőfelülete, személyre szabása. Tájékozódás és mozgás a modelltérben.
  • Fájlkezelés (rendszer, típus, használat). Objektumok tulajdonságai, alapműveletek.
  • Építőkockák: 3D egyszerű és összetett testek típusai, létrehozásuk, paramétereik.
  • Rajzolás: 2D síkidomok és vonalak típusai, létrehozásuk, paramétereik.
  • Praktikus eszközök és összetett műveletek objektumokkal, módosítók használata, alaptestek torzítása.
  • Objektumon belüli szerkesztés, testek szabad formázása, egyszerű tárgyak létrehozása alaptestekből.
  • Terep modellezése szintvonalak alapján és szabadon.
  • Fa készítése 3D-hez.
  • Épületmodellezés, települési környezet modellezése.
  • Átjárhatóság a tervezőprogramok között (AutoCAD, SketchUp). Importálási lehetőségek.
  • A tanfolyam végén – a tanultak gyakorlásaként – egy nagy tájépítészeti jelenet modellezése, gondolkodásmód elsajátítása, egyszerű renderelés.