V-Ray építészeknek

A fotorealisztikus látványtervezés talán legizgalmasabb és leglátványosabb fázisa a kész modell anyagozása, a fények, nézetek és kamerák beállítása, és a kész kép renderelése. A kifejezetten építész és belsőépítész felhasználásra fókuszáló tanfolyamon a digitális látványtervezésben széles körben használt renderelő programot, a V-Ray-t tanulhatod meg magabiztosan használni. A 3ds Max-ba integrálódó programmal valamennyi építészeti és belsőépítészeti látványtervezési feladat – fotorealisztikus nappali és éjszakai, kültéri és beltéri látványképek kirenderelése – megoldható.

 

Éppen ezért a tanfolyam elvégzésének előfeltétele a 3ds Max felhasználói szintű ismerte, vagy az alap tanfolyam elvégzése.

 

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Építészként vagy belsőépítészként szeretnél fotorealisztikus látványterveket készíteni.
  • Egyetemistaként szeretnél előnyt szerezni a pályakezdésben azzal, hogy a szakmában keresett, de csak kevesek által ismert tudást szerezhetsz meg.
  • Tervezőirodaként szeretnéd a látványtervezési munkákat házon belül elvégezni, amivel idő és pénz takarítható meg.
  • Látványtervezőként szeretnél dolgozni, hiszen a profi látványtervező irodák is többnyire V-Ray-t használnak.
  • Nem tutorialokból, hanem oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
112
16
100
zold
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diák- vagy visszatérő kedvezményre.
On
V-Ray építészeknek
Előjelentkezés:
2018. január 21-ig
Kezdés:
Március 20.
Ütemezés:
4 hét, heti 2x3 óra (összesen 24 óra)
Időpont:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
70.000 Ft / diákoknak 56.000 Ft (bruttó)
Előfeltétel:
3ds Max alapszintű ismerete

Tematika

  • A V-Ray kezelőfelületének megismerése.  Textúrázás, bevilágítás és renderelés áttekintése.
  • Anyagtípusok tulajdonságai: fénytörés, tükröződés, átlátszóság, anyagok léptékezése, felülete és textúrája.
  • Anyagtípusok létrehozása: fémek, üvegek, festett felületek, fafelületek, textíliák, víz, térkő burkolatok, beton, aszfalt, stb.
  • Fű létrehozásának lehetőségei – algoritmus, textúra, plugin.
  • Organikus kiosztási lehetőségek.
  • Fények: nap, lámpák, világító anyagok.
  • Kamera beállításai.
  • Renderbeállítások áttekintése, panorámakép készítése, renderidő és minőség összefüggései, gyakori renderbeálltások elmentése.
  • Render elementek, Photoshop utómunka.
  • Összetett feladat a tanult eszközök gyakorlására: egy beltéri esti beállítás összeállítása és renderelése.