3ds Max építészeknek

A digitális látványtervezés ma már szinte alapkövetelmény az építész és belsőépítész szakmában. A 3sd Max az egyik legnépszerűbb építészeti vizualizációs program, mellyel a mai kor elvárásainak megfelelő, professzionális valósághű látványtervek készíthetők.

A 3ds Max előnye a hasonló tervezőprogramokkal szemben, hogy a beépített eszközök tárházával a modell a legapróbb részletéig szerkeszthető, számos alapeszköz automatizált, valamint hatékonyan kezeli a görbék által meghatározott geometrikus modelleket és organikus felületeket. Így a programmal valamennyi építészeti és belsőépítészeti modellezési feladat megoldható: a belsőépítészeti elemektől (bútorok, textíliák) az egyedi építészeti részleteken át a környezetig (terepviszonyok, növényzet, városszövet).

 

A modellezés a látványtervezés első lépése, melyet az anyagozás, fényelés és a kész kép renderelése követ – mindezeket a tanfolyamra épülő, építészeknek szóló V-Ray tanfolyamon ismerheted meg.

 

 

Neked szól a tanfolyam, ha:

  • Építészként vagy belsőépítészként szeretnél fotorealisztikus látványterveket készíteni.
  • Egyetemistaként szeretnél előnyt szerezni a pályakezdésben azzal, hogy a szakmában keresett, de csak kevesek által ismert tudást szerezhetsz meg.
  • Tervezőirodaként szeretnéd a látványtervezési munkákat házon belül elvégezni, amivel idő és pénz takarítható meg.
  • Látványtervezőként szeretnél dolgozni, hiszen a profi látványtervező irodák mind 3ds Max-ot használnak.
  • Nem tutorialokból, hanem oktató segítségével, gyorsan és hatékonyan szeretnél tanulni.
  • A tanfolyamra tudsz hozni magaddal saját laptopot, melyen később is kényelmesen tudsz dolgozni.
112
16
100
zold
Üzenetedben add meg a telefonszámodat, és írd meg, ha jogosult vagy diák- vagy visszatérő kedvezményre.
On
3ds Max építészeknek
Előjelentkezés:
2018. január 21-ig
Kezdés:
Február 13.
Ütemezés:
4 hét, heti 2x3 óra (összesen 24 óra)
Időpont:
kedd+csütörtök 18:00-21:00
Ár:
70.000 Ft / diákoknak 56.000 Ft (bruttó)

Tematika

  • A 3D látványtervezési munkafolyamat megismerése (modellezés, textúrázás, renderelés és utómunka).
  • A program kezelőfelülete, személyre szabása. Tájékozódás és mozgás a modelltérben.
  • Fájlkezelés (rendszer, típus, használat). Objektumok tulajdonságai, alapműveletek.
  • Építőkockák: 3D egyszerű és összetett testek típusai, létrehozásuk, paramétereik.
  • Rajzolás: 2D síkidomok és vonalak típusai, létrehozásuk, paramétereik.
  • Praktikus eszközök, módosítók használata, alaptestek torzítása, görbült testek létrehozása.
  • Testen belüli szerkesztés, testek szabad formázása, egyszerű tárgyak létrehozása alaptestekből.
  • Terep modellezése szintvonalak alapján és szabadon.
  • Átjárhatóság a tervezőprogramok között (ArchiCAD, AutoCAD, SketchUp).
  • Importálási lehetőségek, alapvető importálási hibák kiigazítása.
  • A tanfolyam végén – a tanultak gyakorlásaként – egy épület komplex modellezése (megépítése 3ds Max-ban), alapszintű textúrázása és renderelése.